Retour: voldoet niet aan verwachtingen
- Verzamel de in originele staat verkerende producten die je terug wilt sturen, inclusief de originele (onbeschreven en onbeschadigde) doosjes, knoppen, handleidingen en schroeven. Alleen als je de onbeschadigde producten met alle andere daarbij behorende onderdelen terugstuurt krijg je het volledige aankoopbedrag van de producten vergoed, anders vragen we een vergoeding voor de niet geretourneerde onderdelen. De administratie kosten voor beschadigde verpakkingen zijn € 1,- per verpakking. Handleidingskosten zijn € 2,- . De kosten voor niet teruggestuurde knoppen, schroeven en afdekplaten kunnen oplopen tot zo’n € 10,- per combinatie knop/afdekplaat.
- Verpak de producten in een stevige doos of een luchtkussentjes envelop. Gebruik een luchtkussentjes envelop of small doosje als de lampen in zo’n envelop passen, de gevulde envelop niet dikker is dan 3 cm en het eventuele doosje waar de lamp in verpakt is, niet kan beschadigen tijdens het transport. Als je een grote doos gebruikt, terwijl een doosje van max 3,2 cm dik ook had voldaan, vergoeden we de extra verzendkosten niet.
- Schrijf op waarom het product niet voldoet. Dat kan je opschrijven op (een kopie van) de factuur of de pakbon. Maar zorg dat je in ieder geval je naam en adres opschrijft, zodat wij weten waar de retourzending vandaan komt. Als je andere producten wilt hebben, vermeld dan helder welke producten dat zijn en hoeveel je ervan wilt hebben. Doe dat papier ook in de doos/envelop. Plak de doos of envelop goed dicht.
- Verzend je vanuit Nederland, vermeld op de doos/envelop:
TopLEDshop
Antwoordnummer 122
4300VB Zierikzee
Bied de doos/envelop bij PostNL aan. Als je geen gebruik maakt van het antwoordnummer, krijg je de retourverzendkosten niet vergoed en kan je de zending als verloren geraakt beschouwen. Als je de producten terugstuurt in een doos terwijl ze in een envelop/doosje hadden gekund, zullen we de extra kosten van de duurdere verzending in mindering brengen op de teruggave van de kosten van aankoop. - Verzend je van buiten Nederland, gebruik dan:
TopLEDshop
Kerkhof 8,
4301EP Zierikzee
Nederland
Bied de doos/envelop aan bij je eigen nationale postbedrijf en betaal de verzendkosten van de goedkoopste verzendmethode. Als je de producten terugstuurt in een doos terwijl ze in een envelop hadden gekund, zullen we de extra kosten van de duurdere verzending in mindering brengen op de teruggave van de kosten van aankoop. We zullen de kosten van de retourzending terugstorten op je bankrekening.
Wij zijn een van de weinige webshops waar je de retourverzendkosten niet hoeft te betalen.
Verwerking
ls we de zending hebben ontvangen, zullen we deze binnen 2 werkdagen verwerken en storten het aankoop bedrag terug op je bankrekening. Als je andere producten wilde hebben zullen we die opsturen en het teveel betaalde terugstorten op je bankrekening. Als de kosten van de andere producten hoger zijn dan het retourbedrag krijg je een aanvullende factuur (samen met betalingsinstructies), waarna we de producten na betaling zullen opsturen.
Houd er rekening mee dat PostNL 2 dagen nodig heeft om de zending bij ons af te leveren.
Retour: Het product is kapot gegaan
We geven standaard 2 jaar fabriek garantie. Als dus een product binnen deze termijn kapot is gegaan (dat kan altijd gebeuren, ook met elektronica), sturen we eenzelfde product naar je op. Als dat product uit ons assortiment is, krijgt u een gelijkwaardig vervangend product of uw aankoopbedrag vergoed.
- Verpak de producten in een stevige doos of een luchtkussentjes envelop of small doosje, zorg daarbij wel dat de producten niet beschadigd kunnen raken bij het vervoer. Je moet een luchtkussentjes envelop of small doosje gebruiken als de producten in zo’n envelop passen en de gevulde envelop niet dikker is dan 3,2 cm. Als je een grote doos gebruikt, terwijl een doosje van max 3,2 cm dik ook had voldaan, vergoeden we de extra verzendkosten niet.
- Schrijf wat er mankeert aan het product. Dat kan je opschrijven op (een kopie) van de factuur of de pakbon. En zorg dat je in ieder geval je naam en adres opschrijft, zodat wij weten waar de retourzending vandaan komt. Doe dat papier ook in de doos/envelop. Plak de doos of envelop goed dicht.
- Vermeld volledig welke apparatuur is gebruikt bij de producten, zoals dimmers, (elektronische) schakelaars, transformatoren en armaturen. Doe dit met fabrikant naam en typenummer. Als ook na herhaaldelijk verzoek deze informatie niet wordt gegeven, vervalt de garantie.
- Verzend je vanuit Nederland, vermeld op de doos/envelop:
TopLEDshop
Antwoordnummer 122
4300VB Zierikzee
Bied de doos/envelop bij PostNL aan. Als je geen gebruik maakt van het antwoordnummer, krijg je de retourverzendkosten niet vergoed. Als je de producten terugstuurt in een doos terwijl ze in een envelop hadden gekund, zullen we de extra kosten van de duurdere verzending in mindering brengen op de teruggave van de kosten van aankoop. - Verzend je van buiten Nederland, gebruik dan:
TopLEDshop
Kerkhof 8,
4301EP Zierikzee
Nederland
Bied de doos/envelop aan bij je eigen nationale postbedrijf en betaal de verzendkosten van de goedkoopste verzendmethode. Als je de producten terugstuurt in een doos terwijl ze in een envelop hadden gekund, zullen we de extra kosten van de duurdere verzending in mindering brengen op de teruggave van de kosten van aankoop. We zullen de kosten van de retourzending terugstorten op je bankrekening.
Wij zijn een van de weinige webshops waar je de retourverzendkosten niet hoeft te betalen.
Verwerking
Als we de zending hebben ontvangen, zullen we deze binnen 2 werkdagen verwerken.
Het kan dan zijn dat we je vragen gaan stellen over transformatoren en dimmers of ander schakelmateriaal dat je hebt gebruikt. Het kan dat door verkeerde apparatuur andere producten kapot zijn gegaan. We waarschuwen daar ook steeds voor bij de producten. We sturen pas nieuwe producten op of vergoeden de aankoop als we een volledig antwoord op onze vragen hebben gehad. Afhankelijk van het antwoord sturen we een nieuw product op of vergoeden we de aanschafkosten. Indien we dat product niet meer in ons assortiment hebben zullen we een gelijkwaardig product opsturen of overleggen welke vervangend product je wilt hebben.
Houd er rekening mee dat PostNL 2 dagen nodig heeft om de zending bij ons af te leveren en vanuit het buitenland kan het langer duren.